April & May Haul - Hondo's Center, Sephora, Ebay, Gifts

by - Δευτέρα, Ιουνίου 06, 2016


Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα σας έχω μερικά προϊόντα που αγόρασα τον τελευταίο καιρό. Είναι αγορές που έκανα σταδιακά τους δύο προηγούμενους μήνες και τις ενσωμάτωσα όλες σε αυτό το post.
Πάμε να δούμε τι πήρα;



Αυτοί οι μήνες ήταν της μάσκαρας! Αφού όπως θα δείτε πήρα να δοκιμάσω αρκετές. 
Στο καλάθι του Hondo’s Center μπήκαν :
Η μάσκαρα Diorshow Volume Mascara και το Diorshow Maximizer serum από τον Dior, τα δοκίμασα 2-3 φορές και έχω σχηματίσει πολύ καλή γνώμη. Σύντομα θα έρθει και το ανάλογο review.
Πήρα να δοκιμάσω την Voluminous μάσκαρα από την L’oreal και την Maybelline - Lash Sensational Luscius. Αγαπώ το αποτέλεσμα που δίνει η πρώτη Lash Sensational και θέλησα να δω τι το διαφορετικό έχει αυτή.
Μία υπέροχη πρασινομωβ duochrome σκιά με ασημί ιριδισμούς από την L’oreal στην απόχρωση 601 Cameleon. Αυτές οι σκιές είναι πραγματικά υπέροχες και αν δεν με απωθούσε η τιμή τους σίγουρα θα έπαιρνα και άλλες. Νομίζω πως τα 8.00€ είναι πολλά για μία σκιά!
Το Tru Cover Concealer από την Erre Due με spf30 και ένα μολύβι χειλιών από την Essence στην απόχρωση 12 Wish me a rose.




Είπα να κακομάθω λίγο τον εαυτό μου και έτσι πήρα από Sephora το πρώτο μου YSL κραγιόν. Είναι το N°47 Beige Blouse από την Rouge Volupté Shine Oil-In-Stick - Rouge à Lèvres σειρά. Είναι ένα αρκετά ενυδατικό κραγιόν με 6 έλαια που απλώνεται σαν βούτυρο στα χείλη αλλά δυστυχώς αρκετά ακριβό.


Μία φίλη μου από την Γερμανία, μου έφερε ένα βερνίκι νυχιών από την P2, ένα eyeliner της Chanlanya σε μαύρο χρώμα και ένα Liquid Lip Tint  από Manhattan που είναι το μόνο που δοκίμασα μέχρι στιγμής και δεν μου άρεσε καθόλου.


Όσες με ακολουθείτε στο Instagram θα έχετε δει αυτήν την παλέτα με τις 15 σκιές της Mac. Μαζί με το 221 πινέλο, ήταν τα δώρα μου για την ονομαστική μου εορτή και είμαι τρελά ενθουσιασμένη που έχω αυτήν την παλέτα στην συλλογή μου.


Σε ένα κατάστημα στην πόλη μου βρήκα μία πολύ μεγάλη γκάμα με προϊόντα από Bomb Cosmetics και θέλησα να δοκιμάσω ένα από τα διάσημα scrub της. Διάλεξα το Milk & Honey Body Polish. 


Από το Ebay  πήρα με 1.00€ (το τμχ) δέκα ζευγάρια ψεύτικες βλεφαρίδες, που είναι αντάξιες της Ardell. Έχουν πολύ καλή καμπύλη, είναι πολύ ελαφριές και δεν τις αισθάνεσαι ενώ αναμιγνύονται πολύ καλά με τις φυσικές βλεφαρίδες. Σίγουρα θα πάρω και άλλες!
Το φουντωτό πινέλο με μόλις 3.70€ θα μπορούσε να είναι η πιο πετυχημένη αγορά της χρονιάς. Εκτός από την σούπερ τιμή του και το μεγάλο μέγεθός του, είναι απίστευτα απαλό. Τόσο πολύ που ακόμα και τα Sigma πινέλα μου, είναι πιο σκληρά μπροστά του. Αν μπορείτε να κάνετε αγορές από το Ebay, αυτό θα σας συνιστούσα να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε. 
Και για τέλος πήρα ένα εντυπωσιακό statement κολιέ σε ασημί χρώμα και διαφανές πέτρες. Πολύ καλοφτιαγμένο και αρκετά ελαφρύ ώστε να μην βαραίνει τον λαιμό. Η τιμή του ήταν περίπου στα 4.00€.



Ο πωλητής του πινέλου.
Ο πωλητής για τις ψεύτικες βλεφαρίδες.


❁❁❁

Αυτές ήταν οι αγορές μου. Εσείς τι αγοράσατε τώρα τελευταία; 
Αν θέλετε review για κάποια από τα προϊόντα πείτε το μου κάτω στα σχόλια.
Να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! 


You May Also Like

18 σχόλια

  1. Θα ξεκινήσω με το να πω ότι είσαι μία ΚΟΥΚΛΑ!!! Με έχεις βάλει στο τρυπάκι όσο καιρό σε διαβάζω και έχω αρχίσει να ψωνίζω καλλυντικά. Είμαι βέβαια σε νηπιακή κατάσταση ακόμη αλλά που θα πάει θα μάθω...χαχαχχαχα! ΄Εχω πάρει τελευταία την μάσκαρα του Dior που για μένα είναι εκπληκτική και κονσίλερ YSL που πάλι θα πω πως κάνει την δουλειά του!
    Ψεύτικες βλεφαρίδες.... δεν ξέρω πως να τις φορέσω ... καλό ε;

    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και κοκκινίζω!!!!! σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Όταν έβαλα για πρώτη φορά ψεύτικες βλεφαρίδες δεν έβλεπα μπροστά μου, χιχι! θέλει εξάσκηση.
      Γέλασα πολύ με την "νηπιακή κατάσταση". Πολλά φιλιά, xxx

      Διαγραφή
  2. Φανταστικες αγορες, με γεια σου! Ανυπομονω για review της Diorshow και της Voluminous:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύα μου! έρχεται σε λίγο ;-)

      Διαγραφή
  3. Ωωω πόσο ωραία!! Με τις βλεφαρίδες με έβαλες σε σκέψεις! Έχουν και κόλλα ή την αγοράζεις εξτρά;Από μάσκαρα χρησιμοποιώ την smokey eyes, δεν εχω δοκιμάσει τις παραπάνω, αλλά πες μου για της maybelline περισσότερα..πρόσφατα αγόρασα το lipglass nymphette της mac και τώρα για το καλοκαίρι το βρίσκω άψογο! Καλή εβδομάδα, να χαρείς όλα τα καλούδια! Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα! αυτό και το Lust είναι αγαπημένα μου!!! όχι δεν έχουν κόλλα, έχω την duo αλλά δεν μου πολυαρέσει και ψάχνω για καμιά καλύτερη. Πολλά φιλιά xxx

      Διαγραφή
  4. Εκτός ότι τα θέλω όλα και μου άρεσαν εξαιρετικά, θα σχολιάσω μόνο ότι είσαι μια θεά και ο πύργος του άιφελ πανέμορφος!! Εγώ είχα αγοράσει τις βλεφαρίδες με 10 ζευγάρια στο μεγάλο κουτί και είναι πολύ καλές. Όχι όλες βέβαια, αλλά για την τιμή τους ήταν πολύ καλές. Να τα χαρείς όλα! Φιλιά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα πες τα! και όλοι με πειράζουν για τα σκουλαρίκια μου!!!Thanksssss για το complimento!!! φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  5. Σίγουρα θέλω να δω review για τις mascara.... Να τα χαρείς όλα! Πολύ ενδιαφέρουσες αγορές... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κοπέλα μου! ναι σίγουρα θα κάνω αναλυτικότατο review, xxx

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ να ακολουθώ beauty blogs γιατί είναι ένας τομέας που πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο και ειδικά το δικό σου μου αρέσει πάρα πολύ! Κάτι μου λέει ότι πρέπει και εγώ να βγω στα μαγαζιά! Με γεια σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! χαχα, πάλι σε έξοδα θα σε βάλω!!!! ;-) Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Με γεια σου αγαπημένη όλες οι αγορές... Εντάξει για την παλέτα της MAC δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα την κατά-χαρείς!!! Το πινέλο το έβαλα στο μάτι άσχημα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κοπέλα μου γλυκιά! ναι η άτιμη είναι υπέροχη! το πινέλο είναι σχετικά καινούργιο στην mac και είναι πολύ βολικό για να κάνεις πιο λεπτομερές blending τις σκιές. Φιλιάαααα

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες αγορές και φανταστικές φωτογραφίες! Είναι όλα ένα και ένα! Ζήλεψα πολύ τις μάσκαρες και το κραγιόν ysl! Διάλεξες πανέμορφη απόχρωση!Να τα ευχαριστηθείς όλα και να τα λιώσεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες αγορές και φανταστικές φωτογραφίες! Είναι όλα ένα και ένα! Ζήλεψα πολύ τις μάσκαρες και το κραγιόν ysl! Διάλεξες πανέμορφη απόχρωση!Να τα ευχαριστηθείς όλα και να τα λιώσεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρτίνα μου!!! η αλήθεια πως δυσκολεύτηκα στο να διαλέξω απόχρωση αλλά νομίζω πως πέτυχα το καλό! πολλά φιλιάααααα

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφες αγορές και τέλεις φωτογραφίες!! Άμα θέλεις κάνε μας ένα review για τη μάσκαρα Lash Sensational Luscius!! φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Instagram

Labels