GLOV και καθάρισες!!!

by - Τετάρτη, Απριλίου 06, 2016





Ντεμακιγιάζ και καθαρισμός προσώπου μόνο με νερό?
Φυσικά, χάρη στο GLOV
Ένα ειδικά σχεδιασμένο γάντι που κάνει τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου παιχνιδάκι!

❁❁❁

Η καινοτομία του GLOV βασίζετε στην Microtechnology. Το μυστικό του βρίσκεται στις μικροΐνες -που είναι λεπτότερες από 0,2 denier - οι οποίες μπορούν λόγω του πατενταρισμένου σχήματος τους να συγκεντρώνουν ρύπους και μακιγιάζ και να του επιτρέπουν στο να καθαρίζει το δέρμα σας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και μάλιστα μόνο με νερό!
Καλύπτει τις ανάγκες διαφορετικών τύπων δέρματος, από ξηρά ως λιπαρά ενώ σύγχρονός είναι τόσο απαλό που δεν ερεθίζει ακόμη και τα πιο ευαίσθητα δέρματα. 
Αφαιρεί το μακιγιάζ στο άψε σβήσε, απορροφώντας το σμήγμα και τις λιπαρές ουσίες καθαρίζοντας σε βάθος το δέρμα και σας προσφέρει καθημερινά δέρμα απαλό, καθαρό και υγιές, που αναπνέει ελεύθερα!
Επιπλέον το GLOV, λειτουργεί και σαν ένα δραστικό -απολεπιστικό προϊόν, αφού απαλλάσσει τους πόρους του δέρματος από τους ρύπους, ενώ παράλληλα ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος.
Επίσης το γεγονός το ότι καθαρίζει το πρόσωπο σας μόνο με νερό το κάνει να είναι μια αρκετά οικονομική λύση και έτσι δεν χρειάζεται να ξοδεύετε χρήματα για την αγορά δίσκων ντεμακιγιάζ, γαλακτωμάτων και τζελ.
Και να μην ξεχάσουμε πως είναι ιδανικό για ταξίδια, αφού το είναι το μόνο που χρειάζεται να πάρεις μαζί σου είναι αυτό το γάντι και να βρεις νερό! 😂




Οι οδηγίες χρήσεις του GLOV είναι πολύ απλές:
1. Βρέξτε το GLOV  με ζεστό ή κρύο νερό. 
2. Βάλτε το GLOV στο χέρι σας, τρίψτε απαλά την περιοχή των ματιών για μερικά δευτερόλεπτα, περάστε στο υπόλοιπο πρόσωπο και τέλος καθαρίστε τα χείλη σας. Χρησιμοποιήστε το GLOV  μέχρι όλο το μακιγιάζ να μείνει στις ίνες του και να νιώσετε το δέρμα σας καθαρό.
3. Μετά από κάθε χρήση, πλύνετε στο χέρι το GLOV  με νερό και σαπούνι δημιουργώντας αφρό τρίβοντας και τις δύο πλευρές του. Ξεπλύνετε με νερό αφαιρώντας τα υπολείμματά του μακιγιάζ και στύψτε για να απομακρυνθεί το υπόλοιπο νερό.
4. Αφήστε το GLOV να στεγνώσει έτσι ώστε να είναι έτοιμο για χρήση την επόμενη φορά.


Το GLOV θα το βρείτε σε τρία διαφορετικά μεγέθη: 
◆Comfort, ◆On the go, ◆Quick treat.



Εντυπώσεις:
Δοκίμασα το GLOV με δύο τρόπους. Η μία φορά που έκανα το ντεμακιγιάζ του προσώπου μου με αυτό ήταν με κανονικά απλά καλλυντικά, ενώ την άλλη ήταν με αδιάβροχα προϊόντα.
•Το αποτέλεσμα την πρώτη φορά ήταν πάρα πολύ καλό. Αφαίρεσε όλο το μακιγιάζ από το πρόσωπο μου αφήνοντας το απόλυτα καθαρό, χωρίς το παραμικρό ίχνος μακιγιάζ!!
•Με τα αδιάβροχα προϊόντα είχα κάποια δυσκολία, καθώς έπρεπε να τρίψω τα σημεία των ματιών μου περισσότερο. Πρόσεξα ότι τα αδιάβροχα προϊόντα -μάσκαρα, κραγιόν και eyeliner- καθάρισαν κατά 90% και είχε αφήσει μερικά υπολείμματα από αυτά στο πρόσωπό μου, τα οποία έπειτα καθάρισα με ένα Micellar νερό.





Την στιγμή που αποφάσισα να το πάρω είχε μία προσφορά όπου μαζί με το γάντι έπαιρνες δώρο ένα διαφανές νεσεσέρ για να το αποθηκεύσεις και ένα σαπούνι πρόπολης 100gr για να το καθαρίζεις.
Το GLOV είναι χωρίς βαμβάκι, χωρίς χημικά, χωρίς υπολείμματα, 100% υποαλλεργικό και ανθεκτικό.


Για να το αγοράσεις αλλά και για να μάθεις περισσότερα για την τεχνολογία του μπορείς να επισκεφτείς την σελίδα του, στο www.glov.gr

❁❁❁

Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! 






*Το προϊόν είναι αγορασμένο με δικά μου χρήματα, 
και δεν αποτελεί προώθηση/συνεργασία.

You May Also Like

12 σχόλια

  1. Αυτό το γαντάκι φαίνεται να κάνει μαγικά. Εγώ προσωπικά δε χρησιμοποιώ αδιάβροχα προϊόντα οπότε φαντάζομαι δε θα έχω θέμα. οι φωτογραφίες σου πολύ μου άρεσαν και η παρουσίαση φυσικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άντζυ μου! αν δεν χρησιμοποιείς αδιάβροχα προϊόντα τότε αυτό το γάντι θα κάνει το ντεμακιγιάζ σου παιχνιδάκι!

      Διαγραφή
  2. είναι ένα πολύ καλό γαντάκι, πράγματι και ιδανικό για ταξίδια! με έχει βολέψει πολύ και πιστεύω ότι αξίζει τα χρήματά του :) Δεν το χρησιοποιώ πολύ στα μάτια γιατί χρειάζεται να τρίψω και δεν αρέσει στις βλεφαρίδες μου :Ρ κατα τ άλλα είναι πολύ καλό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είναι αδιάβροχα τα προϊόντα ματιών δεν με πειράζει, εκεί που χρειάζεται περισσότερη επιμονή είναι με τα αδιάβροχα. Πολλά φιλιά Έφη μου!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω το ίδιο... έχω δοκιμάσει όμως κάτι παρόμοιο και πραγματικά είναι πολύ βολικό! Φαντάζομαι το ίδιο και αυτό!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή λύση μου φαίνεται!! Ωραίο το review, θα το δοκιμάσω! Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό και αξίζει τα λεφτά του!!! Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ καλό προιόν, στα ταξίδια δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου :) Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου. Όντως στα αδιάβροχα προιόντα χρειάζεται λίγο παραπάνω τρίψιμο, αλλά τα αφαιρεί με μεγάλη επιτυχία. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως προανέφερα στα αδιάβροχα προϊόντα χρησιμοποιώ και ένα νεράκι για να μην τρίβω και πάρα πολύ τα μάτια μου γιατί είναι και ευαίσθητα!!! Φιλάκια κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  6. Έχω ακούσει τόσο καλά όσο και άσχημα λόγια για αυτό το προϊόν αλλά η αλήθεια είναι ότι αν δεν το δοκιμάσω δεν μπορώ να ξέρω! Βολικό για ταξίδια πάντως, σίγουρα θα είναι!!
    :)
    http://www.studyaboutfashion.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το μεγαλύτερο μέγεθος glov είναι πιο πρακτικό για το καθημερινό μακιγιάζ αλλά πήρα το μεσαίο ιδικά για ταξίδια. Δοκίμασε το ίδιο για πρώτη φορά και πες μου τις εντυπώσεις σου!

      Διαγραφή

Instagram

Labels