Empties #4

by - Σάββατο, Δεκεμβρίου 05, 2015





Γεια σας κορίτσια μου! 

Πρώτα - πρώτα αν και λίγο καθυστερημένα θέλω να σας ευχηθώ καλό μήνα! Είμαστε πλέον στον Δεκέμβριο και πλησιάζουμε προς τα Χριστούγεννα και στο νέο έτος. 
Αν και συνήθως είναι ο μήνας των αγορών, θα πάω λίγο κόντρα στο ρεύμα και στο σημερινό ποστ θα μιλήσουμε για σκουπίδια ή αλλιώς Empties!. 
Έχω μαζέψει λοιπόν μερικά άδεια πραγματάκια, οπότε πάμε να σας τα δείξω.

◄►◄►◄►◄►◄►

Μερικά από αυτά θα τα έχετε σίγουρα ξαναδεί και σε παλαιότερα empties καθώς είναι πολύ αγαπημένα προϊόντα και τα αγοράζω ξανά και ξανά. 
Το πρώτο από αυτά είναι τα αποσμητικά της Sanex και τα Sanex Zero 0%. Είναι αποσμητικά που δε περιέχουν aluminium, parabens και οινόπνευμα. Έχουν μία πολύ ευχάριστη μυρωδιά και κρατούν την κακοσμία του ιδρώτα για πολλές ώρες ενώ σύγχρονός δεν αφήνουν λευκά σημάδια στα ρούχα. 
Τα υγρά μαντηλάκια προσώπου για το ντεμακιγιάζ της Pom Pon και το Pure 3 σε 1 καθαριστικό προσώπου της Garnier είναι ακόμα δύο πολύ αγαπημένα προϊόντα που τα έχετε ξαναδεί -εδώ και εδώ- και σίγουρα θα τα ξαναδείτε και σε επόμενα empties. 
Ένα ξηρό σαμπουάν της Batiste με άρωμα κεράσι. Αν και έχω ακούσει ανάμεικτα σχόλια για αυτά τα σαμπουάν προσωπικά μου αρέσουν πολύ, γιατί παρατείνουν το λούσιμο των μαλλιών μου για δύο περίπου ημέρες ενώ είναι σωτήρια ειδικά σε περιπτώσεις που πρέπει επείγων να βγω ευπρεπώς στην κοινωνία χωρίς να μοιάζει το κεφάλι μου με ελαιοτριβείο! 
Το Physiomer kids που με σώζει τους φθινοπωρινούς μήνες κάνοντας της μυτούλες των παιδιών μου να παίρνουν στην κυριολεξία αναπνοή! Είναι από 100% φυσικό θαλασσινό νερό και χωρίς συντηρητικά. 
Δύο αποσμητικά που πήρα να δοκιμάσω είναι αυτά της Nivea, το Dry comfort και το Pure & Natural action, που δεν τα έχω τελειώσει αλλά βρίσκονται εδώ γιατί δεν μου άρεσαν καθόλου, ο λόγος? μου έφεραν υπερβολική φαγούρα στην περιοχή της μασχάλης και αισθανόμουν ον τι λίγο ουρακοτάγκος να πω?



Άλλα δύο παιδικά προϊόντα είναι το σαμπουάν της Proderm +3 και ένα τζέλ μαλλιών της Frezyderm. Το πρώτο το αγοράζω συνέχεια καθώς αρέσει πολύ στα αγόρια μου, ενώ το δεύτερο μου το είχε δώσει η παιδίατρος μας όταν ο μικρός μου της έδειχνε μια μέρα περήφανος τα ¨καρφάκια¨ του! είναι πολύ απαλό με τα μαλλάκια των παιδιών αλλά δεν έχει κάποιο σούπερ κράτημα, ενώ την επόμενη ημέρα φεύγει με ένα απλό βούρτσισμα. 
Το πόσο πολύ λατρεύω αυτά τα αφρόλουτρα νομίζω σας το έχω ξαναπεί, είναι της Dove και πιο συγκεκριμένα της σειράς Purely Pampering. Αυτή τη φορά τελείωσα το Coconut Milk αλλά μου αρέσουν όλα και κάθε φορά παίρνω και κάποιο άλλο, έτσι για ποικιλία βρε αδερφέ! 
Η all time favourite λακ της L’oreal. Δίνει όγκο, κράτημα, ελαστικότητά και φεύγει με το βούρτσισμα χωρίς να αφήνει άσπρα ίχνη, αν άλλαζαν όμως και λίγο την μυρωδιά της θα ήταν ακόμη πιο καλή! 
Άλλο ένα προϊόν hair styling που είναι στα σκουπίδια μου είναι του Swarchkopf και το Got2b 2 Sexy big volume mousse. Ένας αφρός που υποσχόταν ότι δίνει έξτρα όγκο στα μαλλιά. Το βρήκα παρατημένο τέρμα πίσω στο ντουλάπι με τα προϊόντα μαλλιών και επειδή δεν θυμόμουν από πότε έχω να το χρησιμοποιήσω είπα να το πετάξω. Υποθέτω ότι για να βρίσκεται εκεί ξεχασμένο μάλλον δεν θα μου άρεσε? 
Τα λόγια νομίζω είναι περιττά για το επόμενο προϊόν, που δεν είναι άλλο από το Shea body butter της TBS. Με υπέροχη, καταπληκτική μυρωδιά και πολύ καλή ενυδάτωση!



Και περνάμε σε προϊόντα μακιγιάζ και νυχιών! 
Για αρχή έχω μία πολύ ωραία άσπρη σατινέ σκιά από την Rainbow Priorities που αν και την είχα μισοτελειώσει, μία απρόσεχτη μου κίνηση ήταν αρκετή για να γίνει θρύψαλα! 
Το αγαπημένο μου Brow Wiz από την Anastasia BH, μηχανικό μολύβι με υπέροχα λεπτή μύτη για τον απόλυτο έλεγχο με πάρα πολύ καλή διάρκεια και με βουρτσάκι στην άλλη πλευρά. Δίνει ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα κάνοντας τα φρύδια να δείχνουν τελείως φυσικά. Το μόνο μειονέκτημά του είναι η τιμή του. Αν διαθέτετε όμως το ποσό θα σας συνιστούσα να το δοκιμάσετε! 
Η μάσκαρα από την Golden Rose που την είχα πάρει δώρο με κάποιο περιοδικό. Καλή, χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο. 
Επόμενες είναι οι ψεύτικες βλεφαρίδες. Δυστυχώς πέταξα τα καθεαυτού προϊόντα αλλά κράτησα τις συσκευασίες για να θυμάμαι ποια ήταν τα νούμερα τους. Ήταν της Ardell το №110 black που είναι κατάλληλες για φυσικό λουκ και μπορούν άνετα να φορεθούν πρωί και βράδυ. Μου άρεσαν πάρα πολύ και σίγουρα θα τις ξαναπάρω. Και οι βλεφαρίδες τις Red Cherry και τα νούμερα DW-WSP-48. Πολύ καλές και αυτές αλλά σε σύγκριση με τις Ardell αυτές είναι λίγο πιο σκληρές και δεν μπερδεύονται τόσο καλά με τις φυσικές βλεφαρίδες του ματιού. 
Ένα ξεβαφτικό νυχιών με σφουγγαράκι από τα 1€. Αν το πετύχετε κάπου να το πάρετε!! 
Δύο κραγιόν από την Oriflame, το ένα το φόρεσα αρκετά αλλά τώρα τελευταία άρχισε να με χαλάει κάτι στην μυρωδιά του. Δεν γνωρίζω το όνομα του καθώς του λείπει το αυτοκόλλητο στην κάτω μεριά της συσκευασίας. Το άλλο είναι ένα κραγιόν με πάρα πολλά glitter, τόσο έντονα που τα νιώθεις ακόμη και όταν μιλάς, φαντάσου να τα τρίβεις μεταξύ τους? Αν και έκανα κάνα δυο προσπάθειές να το φορέσω δυστυχώς δεν μπόρεσα να το αντέξω. 
Για τέλος έχω δύο neon fluo βερνίκια νυχιών άγνωστης μάρκας που ξεράθηκαν, μία λίμα της Azade που έκλεισε επάξια τον κύκλο ζωή της και ένα μολύβι χειλιών από την Dorothy L που ήταν πάρα πολύ ξηρό σε σημείο που σχεδόν έγδερνε τα χείλη μου κάθε φορά που ήθελα να το τοποθετήσω! 



Αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα και πλέον βρίσκονται στο κάδο των σκουπιδιών. Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά?



◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►



Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! ♥


You May Also Like

14 σχόλια

  1. Καλημέρα Νατάσα μου! Έχω δοκιμάσει/δοκιμάζω εδώ και καιρό τα batiste,αλλά με άλλα αρώματα (το κεράσι είχε εξαντληθεί!) και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη κι εγώ και η μητέρα μου που έχουμε λιπαρά μαλλιά! Επίσης,το καλοκαίρι χρησιμοποιούσα τα συγκεκριμένα αποσμητικά της sanex και φυσικά το body butter της TBS το οποίο πήγα και το πήρα πάλι πριν δύο εβδομάδες (εννοείται ότι ενέδωσα και σε άλλους πειρασμούς εκεί μέσα)!Δεν υπάρχει το άρωμα του και το πόσο παραμένει στην επιδερμίδα,είναι υπέροχο και για εμένα,σταθερή αξία των body butters! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγαπημένο μου batiste είναι αυτό για καστανά μαλλιά και αυτό γιατί δεν αφήνει άσπρα σημάδια. θέλω άλλο ένα να δοκιμάσω όταν το βρω! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Άδειασαν συρτάρια βλέπω! :D Έχω δοκιμάσει τα Batiste και το Body Butter που είναι σταθερή αξία για μένα! Τα παρουσίασες όλα τέλεια, Το καλύτερο συναίσθημα είναι όταν τα πετάς στα σκουπίδια μετά από τόσο καιρό! Πολλά φιλιά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα έχω μεγάλο απόθεμα!!! ειδικά απο τα αποσμητικά! Φιλάκια κορίτσι!!!

      Διαγραφή
  3. ωραια τα empties σ!! θελω να δοκιμασω τα Batiste γτ εχω λιπαρο μαλλι κ θλει καθε μερα λουσιμο :/ το ξεβαφτικο νυχιων τ χα πετυχει κ γω αλλα δν μ αρεσε γτ μ τ σκουρα βερνικια λερωνοταν τ σφουγγαρακι κ γινομν και γω χαλια :p τα αποσμητικα τς sanex τα χρησιμοποιω κι εγω αλλα δν εχν πολλη κλ διαρκεια σ μενα..φιλιαα
    http://mycolorsecrets.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι στα σκούρα βερνίκια λερώνεται, όμως και τα άλλα ξεβαφτικά απο πιο επώνυμες εταιρίες λερώνονται! οπότε προτιμώ να δώσω 1€ και να πάρω αυτό!
      Τα sanex δεν είχαν διάρκεια εννοείς την μυρωδιά ή στο να μην ιδρώνεις?

      Διαγραφή
  4. Πόσα πράγματα.... Τις βλεφαρίδες τις φοράς καθημερινά;;;; Κάνε μας ένα review!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι σαν τις 110 της Ardell που δείχνουν πολύ φυσικές, ναι.. τις φοράω και στο πρωινό μου μακιγιάζ.
      Φυσικά θα κάνω ένα review και μάλιστα για τις βλεφαρίδες και τα hooded eyes. Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. εγώ έχω δοκιμάσει το sanex και το dove το συγκεκριμένο...το sanex ενώ στην αρχη είναι οκ, μετά το συνηθίζει το δέρμα μου και δεν το κρατάει...έχω βολευτεί περισσότερο με το dove colors...όσο για αφρόλουτρο δοκίμασε τα tesori d'oriente και θα με θυμηθείς!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα σπρέι tesori d'oriente αλλά είναι τόσο δυνατό για την μύτη μου που το έκανα αποσμητικό χώρου για το αμάξι μου, χιχι! Είχα ενα αγαπημένο αποσμητικό της Dove σε μορφή στικ αλλά δυστυχώς το κατάργησαν ;-( Πολλά φιλιά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  6. Τα μαντηλάκια Pom Pon είναι πολύ καλά και τα χρησιμοποιούσα συνέχεια πριν εθιστώ στο Bioderma! Πόσο θα συμφωνήσω για τα αποσμητικά της Nivea, νόμιζα οτι συμβαίνει μόνο σε εμένα η φαγούρα! Ψεύτικες βλεφαρίδες θέλω καιρό να δοκιμάσω και μάλλον θα κοιτάξω της Ardell λοιπόν ενώ τη μάσκαρα απο Golden Rose την είχα πάρει κι εγώ απο περιοδικό αλλά ακόμα την έχω σφραγισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαντηλάκια τα χρησιμοποιώ για να πάρω την περισσότερη ποσότητα από το μακιγιάζ, μετά πάντα ακολουθεί πιστά το Bioderma!!! Να ξεκινήσεις με την Ardell αν είσαι πρωτάρα γιατί έχουν σωστή καμπύλη και είναι πολύ ελαφριές. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Έχω δοκιμάσει αρκετά batiste αλλα σαν το original κανένα. Σήμερα πήρα δύο original ακόμα, μάλιστα είχαν και 20% έκπτωση. Με έχει σώσει πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τα έχω δοκιμάσει όλα και είναι απο τα προϊόντα που σίγουρα θα υπάρχουν στο ντουλάπι μου! όμως περισσότερο κλείνω προς το brunette μιας και είμαι καστανή. Φιλάκια!

      Διαγραφή

Instagram

Labels