Spring Haul!!! #2

by - Τρίτη, Απριλίου 22, 2014



Γεια σας κορίτσια! Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη! Ελπίζω να περάσατε όλες καλά τις ημέρες του Πάσχα να φάγατε πολύ και να διασκεδάσατε πολύ!!!
Σήμερα σας έχω μια αγορά που έκανα πριν λίγο καιρό και το δεματάκι μου ήρθε μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα καθώς πέτυχα μια προσφορά -40% στο CherryCulture και έτσι αποφάσισα να προχωρήσω και να πάρω μερικά πραγματάκια που είχα βάλει κατά καιρούς στο καλάθι μου. Κάποια από αυτά τα έχω ξαναπάρει και τα περισσότερα πρόλαβα και τα δοκίμασα. Θα σας βάλω και τις τιμές προ και μετά της έκπτωσης.

Nyx Butter Gloss: Marenque, Maple Blondie, Tiramisu.
Είναι κάτι σαν gloss με κραγιόν μαζί. Πολύ ενυδατικά και με έντονη χρωματική απόδοση! Είχα πάρει στο παρελθόν άλλα 2 και έτσι γνώριζα το πόσο ωραία είναι!(τμ 5.00$-3.00$)


Nyx Retractable Lip Liner – Pinky Beige.
Μηχανικό μολύβι χειλιών, πολύ μαλακό, αδιάβροχο και με φανταστική διάρκεια! Πήρα ένα για να το δοκιμάσω και τώρα θέλω και άλλα!(4.50$-2.70$)
Nyx Cream Shadow – Copper.
Υγρή σκιά ματιών, δεν την έχω δοκιμάσει αλλά θα σας πω σύντομα εντυπώσεις.(4.00$-2.40$)
Nyx Blush Flamingo.
Φανταστικό matte Baby-ροζ ρουζ!!! Το αγάπησα από το πρώτο swatch που έκανα στο χέρι μου!(6.00$-3.60$)


Beauty Blender the Sponge.
Το έχω χρησιμοποιήσει μία φορά μέχρι τώρα αλλά ήδη έχω καταλάβει γιατί τρελαίνονται όλες οι κοπέλες με αυτό το μικρούτσικο αλλά θαυματουργό σφουγγαράκι!(20.00$-12.00$)
Duo AdhesiveDark.
Μαύρη κόλλα για ψεύτικες βλεφαρίδες, στεγνώνει πολύ γρήγορα και μετά από ξενύχτη 9 ωρών οι βλεφαρίδες μου ήταν εκεί ατάραχες, ακλόνητες!!!(8.00$-4.80$)


China Glaze Nail Polish: Up and Away-Lemmon Fizz(opaque), Hologlam-Astro Hot και Cosmic Dust(holographic).
Μου αρέσουν πολύ τα βερνίκια νυχιών αυτής της εταιρίας, έχουν φανταστικά χρώματα και με πάρα πολύ καλή διάρκεια!()(τμ 10.00$-6.00$)



Εσείς έχετε κάτι από τα παραπάνω; Τι έχετε αγοράσει τώρα τελευταία;

.........................................................................

Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι θα μπορείτε να με βρείτε και στην σελίδα
μου στο Facebook, όσες θέλετε και έχετε λογαριασμό μπορείτε να πατήσετε την καρδούλα κάτω! Thanksssss !!! :-)



You May Also Like

14 σχόλια

  1. Τι υπεροχα που ειναι..και οι τιμες σουπερ!
    Τρελλαθηκα τωρα :p Μια αδυναμια στα ειδη μακιγιαζ την εχω απο μικρη..
    Προσφατα δεν αγορασα τιποτα λογω οικονομικων δυσκολιων αλλα αν αρχισω να γραφω τι χρειαζομαι δεν θα τελειωνω. Xαχχα.
    Φιλια Πολλα Νατασακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε αυτή η λίστα νομίζω πως δεν θα τελειώσει ποτέ!!! Πολλά φιλία κοπέλα μου!!!

      Διαγραφή
  2. Αληθώς ο Κύριος, αχ δεν βάζω ψευτικες βλεφαρίδες οπότε ειμαι λίγο επιφυλακτική. Τα γκλοσάκια μου άρεσαν :))

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μην φανταστείς ότι και εγώ τις φοράω συχνά! τις έχω για ειδικές περιστάσεις.
      Τα Butter Gloss είναι φανταστικά!!!

      Διαγραφή
  3. Υπεροχα ολα τα προιοντα που αγορασες Νατασα μου! Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! βάδισα σε σίγουράκια μιας και τα περισσότερα τα είχα ξαναδοκιμάσει!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Αληθώς ο Κύριος Νατάσα μου!! Όλα φαίνονται λαχταριστά!! Οι τιμές εκπληκτικές!! έπαθα πλάκα.. Έχω δοκιμάσει μόνο τα China Glaze που είναι κορυφαία βερνίκια, και την duo αλλά τη λευκή, που και αυτή είναι top στην κατηγορία της!! Να τα χαρείς!! :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! China Glaze αγαπημένη!!! θα κάνω σύντομα collection post, φιλιάαααα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο post!!! Δυστυχώς στην περιοχή μου δεν υπάρχει κάποιο κατάστημα Nyx και μια επικοινωνία που επεδίωξα για κάποια online αγορά απάντηση δεν έλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην σελίδα τους στο fb έχουν τα καινούργια τους email αν θες ξαναπροσπάθησε.
      Προσωπικά με βολεύει καλύτερα από το εξωτερικό γιατί αν και έχει μεταφορικα, με -40% πάλι είναι πιο οικονομικά!!!

      Διαγραφή
  6. πω πω είναι όλα τέλεια!!!! τα λιπ γκλος τα λατρεύωωωω!!!! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτά ειδικά είναι υπέροχα!!! σε ευχαριστώ, φιλιάααααα!!!!

      Διαγραφή

Instagram

Labels